28 Kasım 2013 Perşembe

yer minderlerim


       Buda   benim oğlumun odasına klasik kedi ipinden yaptığım yer minderleri.Dikiş izlerini kamufle ettiği için bu ipi çok seviyorum.Tığ ile  yaklaşık 20 cm çapında aynı renkten 5 adet  daire şeklinde ördüm.Yine aynı ölçüde 1 adette farklı renkte ördüm.Papatya şeklini dikerken verdim.Yani aynı renkte olan 5 parçayı papatya şeklinde yere yerleştirip çamaşır mandallarıyla düz tarafından tutturdum ve diktim.Diğer tarafını çevirip tek renk olan parçayı ortada kalan boşluğa yerleştirip üstten diktim.

                Ben yorgancıda altına uygun renkte fermuarlı astar diktirdim ki kolay yıkanabilsin diye.İçindede elyaf dolgulu yine papatya formunda     içlik var.İsterseniz astar geçirmeden paspas olarakta kullanabilirsiniz.Minder olarak turuncu-beyazı ,paspas olarakta pembe-beyazı tercih ettim.Farklı renklerde birkaç tane bu şekilde yaptığınız minderlerin çocuğunuzun odasını daha şirin hale getirdiğini göreceksiniz.





  Buda  yaptığım paspas ve tersten görünümü.




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder